Ugglor...

Sitter och skapar lite ugglor. Men just nu har jag tagit paus och ska se det sista av Let´s dance. Brukar aldrig ens vara uppe såhär "länge" längre men jag somnade på eftermiddagen och trots att jag är tokallergisk och har ont lite varstans så har jag lite ork kvar. Min syster har beställt ugglekuddar och jag har gjort 1 uggla av 8. Det är alltid något. No worries. På ett eller annat hinner det bli klart.

Elis har haft besök av Ika ett par timmar. De lekte och busade. Kul att se att de tycker om varandra. Min bror hade sagt att han inte kan skaffa barn för att ingen bebis kan bli så bra som Elis. Och ikväll var det verkligen en bra kväll. Matning och så rakt ner i sängen. Hoppas på många timmars sömn för drutten. Men tycker nog att storebror  och Ika ska få en egen bebis så jag har någon mer bebis att krama på och Elis får en till kompis.

Elis var med sina kompisar i torsdags på babysång. Han gillar att kika och börjar känna igen vissa låtar, men denna gång blev han trött och lite grinig så vi smet ut några minuter innan slutet.

Frejpan är på party, och jag har förmanat honom att det är en dag imorgon också. Vi skulle ju ha badat imorgon men kusinerna är förkylda så det får bli en annan helg. Vi sparar nog tills de kan följa med, roligare ju fler man är.

Näää nu ska jag skapa lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0