TANDLÄKAREN.

Hej, hej, hej!

Idag har jag minsann varit hos tandläkaren. Lagat ett stort hål och tagit bort tandsten. Tandläkaren tyckte att jag hade massa tandsten. Jag är så tacksam för Frejs kompis Ted är tandläkare. Så det kostade NOLL kronor istället för 3900 kronor som jag fick offert på från folktandvården.

Tack Frej för min fina födelsedagspresent, och JA, jag älskar dig.

På vägen hem svängde jag in på Åhlen´s och shoppade en fleecejacka till Elis. Var 10 procent rabatt. Även en liten rabatt är en rabatt och jag tycker deras fleecejackor är både bra och väldigt prisvärda. 149 kronor och 10 procent på det = Very nice indeed!
Så nu har Elis en grön, och en svart. Så fin så!

Är riktigt imponerad över Elis idag. Han åkte tåg till Stockholm, och sken som en sol. Satt en timme i sin pappas knä när jag fixade tänderna, och pratade och skrattade. Sov på vägen tillbaka till centralen. Vaknade när vi käkade sen lunch. Satt 40 minuter i vagnen på restaurangen och kikade på folk och blev nästan kidnappad av servitören som ville ta med honom hem. Satt lugn och fin hela tågresan hem för att sen slockna i vagnen. Jag hade ju ballat ur fjorton gånger under dessa timmar om jag hade varit lika liten som honom.

Nu sitter jag i soffan och blundar med ena ögat och funderar på att stänga det andra också. Frejpan är på middag med jobbet och Elis sooooover.






Kommentarer
Postat av: Anonym

SOV!!! Bra med tandläkarkompisar!! :)

2012-05-04 @ 20:59:15
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0