Så jäkla trött...

Egentligen har jag inte sovit såååå lite i natt. Men jag orkar faaaaaaan inte fungera idag. Vet att man inte vill höra gnäll om trötthet, men sluta läs då. Jag vill bara sova en enda natt utan att bli störd. Elis som stör mig är heeeelt okej, men alla de andra gångerna jag blivit väckt är inte ok! ORKAR INTE!

Nu har mitt barn snurrat in sig i gardinen, hur hans armar fått tag i dom vet jag inte, men de senaste dagarna har fingrarna och armarna plötsligt blivit vääääldigt långa.

Det enda roliga som hänt idag är att vi träffat Carin och My. Sen blev jag trött och Elis och jag gick hem och gosade ner oss i sängen. Och faktiskt så somnade vi bägge två. Hallelujah!


Näää, nu ska jag vara glad... Imorgon är det ju fredag!

Kommentarer
Postat av: Case

Vi vill leka snart igen! (Vi vill typ alltid leka - jag är sjukt sällskapssjuk den här veckan känner jag) Hoppas det går bra idag. Puss!

2012-05-04 @ 09:12:26
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0