Projekt...

Jag kan inte sova...

Frej visade en bild som någon av hans "vänner" lagt upp på sin Facebook. Bilden visade hans barn som låg superglad och avklädd på skötbordet med världens bajsblöja. Snubben hade alltså fotat sitt nakna barn och mängden bajs och lagt upp bilden på Facebook med någon "lustig" kommentar.

Jag mår så jävla illa när jag tänker på det och jag blir så arg!!!! Hur kan man göra något så förnedrande mot sitt lilla barn och förstår man inte hur fel det är?? Jag lägger upp bilder på Elis, men aldrig något avklätt. Och jag skulle aldrig utsätta honom för något så kränkande som det där.

Ska nog låsa min blogg också eller sluta lägga upp bilder, och på Facebook kommer inga nya bilder på Elis upp på ett tag.

Blev så himla illa berörd av den där bilden, det är något av det värsta jag sett. hur fan tänker man????




Kommentarer
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Men fyyy! Hur 17 kan man göra så???! :@

Verkligen förnedra sitt barn!



Jag har tänkt på de där med bilder på lilleman sen. Men har kommit fram till att deja komme rlägga ut på bloggen inte kommer visa hans fejs, men att ja kommer lägga in bilde rpå min lösenordsskyddade underblogg...

iaf så som ja känner nu...



SV

jaa jag är skitnöjd! nu e de helt klart och de finns före och efter bilder uppe nu...

Jag vet inte vad d eär för grn. typ limegrön fast starkare lixom..



Japp på lördag smäller de. Jag är såå sjukt jäkla nyfiken, och hanna o emeli är så galet hemlighetsfulla. Men dom är toppen och jag vet att jag kommer bli nöjd. Hanna skulle aldrig göra nåt som ja inte skulle gilla.. Vi tänker rätt lika hon o ja på så vid :D



kram

2012-05-17 @ 23:36:48
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0