Kan inte fatta...

Att det imorgon gått ett halvår sen vår älskade tiger ploppade ut. Jag är så vansinnigt kär i min unge så jag kan inte förklara det med ord. Han är så fin, så fin, så fin och han ger mig glädje varje dag.

Typiskt för Elis just nu.

* Låta så länge man kan på ett låååångt andetag... Tex: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, heeeeeeeeeeeeeee...

* Spreta med fingrarna, rakt upp i luften med armarna och och fingrarna åt alla håll.

* Försöka sitta upp, fast det är ju roligare att sitta dubbelvikt på jakt efter leksaker eller äventyr.

* PRATA, PRATA, PRATA, PRATA!

* Vända fram och tillbaka. Fram och tillbaka. Fram och tillbaka. Åt sidan, i cirklar... Hit och dit.

*Känna i folks ansikten, känna på material, känna, känna, känna, känna.

Jadu...
Det är ingen bebis längre. Elis är en liten kille nu. Jag och Frej har haft en sån vansinnig tur att vi fått en sån fin, fin unge!


Vi har varit på landet sen i söndags. Lekt med kusiner, busat med Mormor och Morfar och gammelmormor. Gått promenader och badat badkar. Myst och kramats och haft det bra. Men nu saknar jag Frej som jag inte sett på en evighet. Imorgon bitti kommer han hem från nattjobb. Då blir det BVC och 6 månaders spruta. Om Elis inte har feber imorgon bitti för då får han inte ta den. Han har varit lite småkinkig och hängig idag.

Jag har hoppat megastor studsmatta med mina syskonbarn. Jag blev helt slut efter några minuter men jäklar så högt man kan hoppa. Kidsen skrek, jag skrek och vi hade jättekul!!



Kommentarer
Postat av: Case

Mysigt!! å jaaa, visst går tiden helt galet fort!!! <3



Jag har saknat er å vill ses nästa vecka. Puss!

2012-05-10 @ 22:05:47
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du verkar ha de toppen! :) njuuuuuuut! :) fick ditt mail så de är bara att höra av dej när tid finnes :)

Tiden går verkligen sjukt fort, minns när Texas va där Elis är nu och den 28e blir hon 1 (!!) år!

2012-05-10 @ 22:50:54
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0