Facebook.

Man blir rätt trött på folk ibland. Folk som tjatar om att de har så ont om tid men att de bara måste få komma och hälsa på Elis och se hur jag bor. sen ser man på Facebook att all tid finns till andra diverse aktiviteter kors och tvärs.

Är glad att jag kommit på mer och mer att jag inte längre behöver bry mig eller ödsla energi på människor som inte bryr sig om mig utan bara snackar.

Så är det med en fd kär vän till mig. Jag bryr mig inte längre vad hon gör, är inte nyfiken på hur hon har det. Jag blev less på att det alltid var på hennes villkor. Det är rätt befriande ibland att bara låta bli att engagera sig och att istället försöka hitta det umgänget som man kan trivas med på riktigt.

Nåja, man kan passa sig lite för vad man skriver på Facebook.



Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Förstår dig precis! Har också en sån kompis, och då kan det faktiskt bara få vara!

2012-05-10 @ 21:29:24
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0