Väntar...

På min kusin Sandra som ska komma på besök och leka med Elis.

Jag har suttit och gjort klart Elis album från hans första månader. Sen har jag x antal 100 bilder som ska in i nästa album. Blev inte riktigt nöjd med texten, måste införskaffa mig en ny bra penna så jag skriver lite finare. Men huvudsaken att minnen finns. Jag är snart 29 år och min mamma har fortfarande inte gjort klart mitt album. Tack mamma! Haha!

Album nummer 2 blir lite mer organiserat. Märks att första tiden med Elis var lite som i en dimma. Men mysigt var det, det kom många gina minnen av att kika på bilderna. Tiden går så fort, så fort!

Elis och jag blir ensamma ikväll. Pappan ska iväg och basta och dricka öl, men jag ska be att han tar nattbussen hem och inte sover över i skogen. Iofs vet man väl inte hur mycket öl som kommer att drickas, kanske blir svårt att passa tider så nattbussen missas. Elis och jag kommer inte och hämtar mitt i natten just nu känner jag!





Kommentarer
Postat av: Case

Hur hade ni det igårkväll? :) Jag har inte heller velat åka å hämta mitt i natten.. Känns taskigt att väcka bebis å asa fram och tillbaka. Kom Frejpan hem ordentligt eller villade han bort sig? :) Hoppas ni får en fin helg! puss!

2012-03-17 @ 08:03:46
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0