Pensionat Gustavsberg.

Om några timmar checkar vi in på Pensionat Gustavsberg där Elis och jag ska bo i några dagar.

Idag bjudet dagen på 6 årskalas! Fina systerdotter Agnes fyller år och hon skaha pizzaparty.

Jag försöker ha Elis på mage så mycket som möjligt på mage för hans bakhuvud är lite platt. Men fiffige killen har verkligen fått fart på vändningstekniken. Man märker på en gång när han vänt sig. Först är han nästan helt tyst och kämpar för att komma runt men sen tjoaaaaaaaaaaaaaas det HÖGT högt när han vänt på sig.

Gårdagen var kalas! Supergod mat på Hodja, Elis somnade på 3 minuter i famnen på min bror och sov hyfsat hela natten. Jag tror barnvakterna också tyckte att det var lite mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv

Haha de är sant o går de att använda ändå spelar de ju ingen roll.. De blir ju bara mer personligt :)

2012-03-03 @ 14:10:35
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0