Nu kör vi!

Elis och jag har varit på sångstund på öppna förskolan. Det var mysigt och vi sjäng massa sånger och kikade på  massa små fina bebisar. Efter det gick vi ner på stan och jag velar och velar om jag ska köpa en till fleecetröja till Elis. Det är bara min fåfängda (heter det så) sida som vill att han ska ha två. Idag höll jag mig, men tror jag kommer införskaffa en svart imorgon. Han är bortskämd, men det är han värd...

Nu kör vi hårt resten av veckan med förberedelser inför lördagens dop. Ska vika klart servetter, baka Cakepops, limma fast dekorationer och stryka finskjortan till lillemannen!
Ska bli kul med dubbeldop. Och bra när storasyster styr upp och jag säger, mmmm, mmm, fiiiiint, jaaaaa och försöker vika lika fina servetter som hon.

Elis har sovit 2 timmar i vagnen nu, vi kom precis in. Jag är hungrig. Men det ekar rätt tomt hemma. Elis snarkar så jag tänker låta honom snarka vidare tills han vaknar på egen hand så han är pigg för lek, troligen kommer hans Morbror Magnus hit och leker med honom. Mamman ska paniksy och greja!



Kommentarer
Postat av: Case

Du är sååå duktig vännen. <3 Men glöm inte bort att hinna vila lite emellanåt oxå. Kram!

2012-03-28 @ 07:44:50
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0