Lördag... God Natt...

Varit trött hela dagen.
En orolig Elis vaknade flera gånger inatt.

Jag somnade i 2 timmar på eftermiddagen, ibland tar orken slut.

Imorgon ska jag köpa en hylla på Mio, ska kasta ut mitt sängbord som ändå bara står där och dammar. Tror det kan bli fint.

Elis är en underbar unge. Han har varit sur idag, och ändå är han glad 80 procent av tiden. Jag har också varit sur idag, och jag är då sur 99 procent av tiden...
Imorgon ska han leka med sin Morbror Magnus och Ika när vi åker runt i några affärer.

Jag ska också lyckas tillverka tre bebisfiltar, varav en måste vara klar till på tisdag, men jag har inte riktigt någon motivation just nu, men det mesta är färdigklippt så det kommer gå fort bara jag sätter ner min fläskiga rumpa och gör slag i saken.

Nää, jag har inget jättekul att berätta. Frejpan gick all in inatt och rumlade in framåt 3 tiden. Det gjorde nog ont i huvudet i morse. Men han fick i varje fall ge sig ut på promenad med ElisPelis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0