Inte så mycket...

Att skriva om. Dagarna går. Vi har det bra.

Väntar på att Elis ska tippa över från rygg till mage, det är så nära, så nära. Any day now.
Han sover sött, han är så jäkla söt, ligger och pratar in i det sista, så stänger han ögonen och bara somnar. Bäddade rena fina lakan i hans säng i morse så hoppas han sover extra bra inatt.

Imorgon skulle vi hängt med fina Carin och My men tyvärr är de krassliga. Så vi hoppas på en och kanske flera dejter nästa vecka istället.

Idag kom prästen som ska döpa Ingrid och Elis på besök och vi gick igenom dopet. Känns bra, inga krusiduller. Tror inte på gud, men vill ändå döpa eftersom både jag och Frej är det. Roligt att samlas och ha lite kalas också.

Funderar på om jag ska ge mig själv en tidig födelsedagspresent. Vill ha Twilightfilmen och Niceville. Såg att de släpptes idag. Köper nästan aldrig filmer men dessa vill jag ha i bokhyllan. Niceville tänkte jag kolla på igen med mamma för hon ska läsa boken och jag tycker filmen är så himla himla bra.

Nää, jag känner mig tråkig, är förkyld och sömnbristig. Men natten som varit var en bra natt. Inte vaknat mer än nödvändigt, men tror jag var uppe och stoppade i en napp en gång mellan matningar. Vet inte, lite dimmigt sånt där emellanåt. Men det märktes på Elis att han sovit gott för han har varit genomglad idag. Sen somnade han under promenaden och fortsatte att sova över en timme i vagnen när vi kommit in igen. Det var bra för då han mamman städa ööööööverallt och också upptäcka en hel del damm som jag inte trodde fanns.

Nepp, jag ska gå och sova nu... Drömma om att sova, sova läääääänge!


Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

På ett sätt tycker man att det går för fort för dem men det är häftigt med utvecklingen också!

Overallen var totalt värdelös, tog på den för att det är smidigt på babysimmet att bara ha ett plagg. Men väl hemma sen fick man fasen ta av hela för att byta blöja, inte praktiskt alls! Kram!

2012-03-15 @ 08:51:53
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Case

Åh vi vill hänga med er ju!! Fortfarande skruttigt för My å jag tycker så synd om henne. Min fina lilla skrutta. <3



Nästa vecka. Då SKA vi leka. Kram!

2012-03-15 @ 11:06:41
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: sandra- med pojke i magen

Jag har bara sett första twilightfilmen :S



SV

Jaaa kap gillas!

2012-03-15 @ 18:31:18
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0