Inte dumt alls!

Att få sova ute i solen en stund. Nu sover Elis lika bra på natten som vanligt igen, vilket får mig att fundera på om det är nåt han inte trivs med i sin egen säng därhemma.

Just nu ligger han i min säng och snusar.

Idag ska jag shoppa nåt på Thun's, åtminstone ögonshoppa... Elis behöver egentligen ingenting, om jag inte shoppar i storlek 68, men jag tror det dröjer två månader till innan han kommer börja med den storleken. Köpte en skjorta i storlek 62, som jag tänkte till dopet, men den är vääääldigt stor ändå. Så liten tycker jag inte att vår tiger är.

Pappan i familjen jobbar i Falun denna vecka, så vi lever lantliv. Idag ska vi promenera, sy och busa. Ska nog kika förbi storasyster och kolla vad hon hade för tyger.

Varför sover jag inte för? Inom en halvtimme är det godmorgon och jag är nog varken morgon eller kvällsmänniska...


Kommentarer
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Åhh vad roligt med thuns! Ja vill också dit.. :) hoppas du hittar nåt fint ögongodis :)

2012-03-05 @ 10:23:03
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0