Soooover...

Elis somnade nyss, lite tidgt men han valde det själv.

Lite krokodiltårar föll men ikväll somnade han med hjälp av bara välling. Jag försöker vänja av vid amning, och det verkar gå rätt okej. Nu har han fått smak för välling och klunkar i sig. Lite sorgligt känns det, även för mig som tyckt att det varit lite kämpigt att amma. Han är verkligen en stor pojke, och jag är glad att jag ammat honom. Men jag har vaknat flera 3-4 ggr varje natt i snart 7 månader och med vällingens hjälp vaknar han 1 gång så jag känner att jag gör rätt. Har sett honom växa med hjälp av min bröstmjölk och det har varit mysigt att ha honom nära mig under amningen. Men snart ser vi fram mot nya milstolpar.

Vilket galet ruttet väder vi haft i Uppsala idag. Regn, regn, REGN och iskalla vindar (STORMAR)

Ska städa upp lite här hemma och sen gå och lägga mig. Lördag? Måndag? Vilken dag är det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0