Söndag kväll!

Vi kom precis hem efter en fin dag!

Först var vi hos fina, fina supersöta My på hennes 1 årskalas. Carin hade gjort så fint med smörgåstårta och fina goda kakor. Jag åt tre kakor för de var så smarriga!

Sen for vi iväg till syster och jag fick gosa med bebis och med Axel. Han åt upp alla jordgubbar i smyg och fick nog lite skäll av sin mamma, men glad var han.

Vi hann shoppa lite också på Lager 157. Ett par leggings och 2 tröjor till mig, och denna superfina Sveatröja till Elis. Han har en grön också och jag älskar dom!

Fin dag. Nu vill jag sova!



Kommentarer
Postat av: Case

Sååå mysigt att se Elis i party mode!! Sjukt roligt att han va så glad hela tiden. Jättetack för presenten, My gillade djuren skarpt! Hörs imorn. Puss å kram!

2012-06-17 @ 22:44:43
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0