Ny bekantskap!

Idag fick vi äran att stifta bekantskap med trevliga Hanna och supersöta Texas! Vi hade en rolig dag hemma hos oss, och pratade om dittan och datt. Värdelös värdinna som jag är så bjöd jag på INGENTING. Eller jo, Pepsi Max och kaffe, men det kändes lite skralt så nu skäms jag lite. Men hoppas vi får ses igen. Då kanske jag i och för sig inte heller bjuder på så mycket eftersom jag är värdelös på att baka och laga mat...

Hursomhelst, trevligt var det!

Seeen, gick vi till parken och då träffade vi söta fina My och Carin. Elis och My håller varandra så fint i händerna när de sitter i vagnen. Mysigt att hälsa lite på varandra!  Vi gick en liten sväng och Carin busade med Elis, så han tjöt av skratt hela vägen hem.

SEEEEN... Råkade jag visst somna tillsammans med Elis efter middagen. 18:20 vaknade vi, så heeejdå tidig godnattstund. Istället bjöd Elis på stor ålningsochsnurraruntshow! 20:30 var det godnatt efter 5 minuters snurrande i sängen och efter en flaska välling. Jag ÄLSKAR välling. För min unge sover SÅ mycket bättre av välling.

Frejpan kom hem 21:00 idag, nån himla operation som drog ut på tiden. Jag säger då det...

Nu ska jag måla dockskåpet en gång till, sen är det godnatt för mig också. Ikväll är första gången jag känner att det är sommarkväll...Fin dag idag.






Kommentarer
Postat av: Hanna

:) De gör absolut ingenting, de va ju sällskapet vi va ute efter inte fika! ;) Tycker också vi ska ses igen, de va mycket trevligt. Hoppas dock skåpet blev bra! Kram

2012-06-14 @ 09:23:13
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0