Klappa händerna!

Elis har lärt sig klappa händerna. Det verkar vara hur kul som helst. KLAPP, klapp, KLAPP!
 
Han älskar också skor. I varje fall älskar han att äta på skor. Det är lite snuskigt, men jag tar det lite piano. Bättre det än att han ligger och tuggar på sladdar. Han har sladdradar. Så fort han ser en sladd så är han där på ett par sekunder och sliter och drar. Man får ju beundra hans effektivitet, påhittighet och snabbhet.
 
 
Nu ska jag gå och kolla blodtrycket. Hoppas det är skithögt så jag kan gå och lägga mig i sängen på obestämd tid och skylla på att jag har högt blodtryck och behöver vila.
Ska också fråga var jag ska ta vägen för att få hjälp med min rygg som bara blir värre och värre.
 
Elis är på vift någonstans med sin far och farföräldrar. Jag bestämde mig för att bara sitta blixtstilla i soffan tills det är dags för mig att gå iväg till vårdcentralen. Sen ska vi fara iväg en kilometer eller så till Morbror Magnus och Ika och äta lite middag.
 
Har kanske lite mycket projekt på gång samtidigt. Men på söndag ställer vi oss på loppisen och försöker sälja allt jag sorterat ut. 2 söndagar offrar vi, sen slänger jag resten, eller skickar det till Myrorna. När det skräpet är borta har vi nästan ett helt förråd att stoppa nytt skräp i!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0