Fiffig Elis!

Har en väldigt fiffig unge här hemma som precis ålat sig till vardagsrumsbordet och provsmakar lite på benet. Han blir mer och mer rörlig. Snurrar runt på ett litet kick och ålar, ålar, ålar, ålar... Dags att barnsäkra hemma för nu går det snabbt.

Är exhalterad över att jag ska såga träd!! Ska måla i fiffiga färger och sen sätta fast i Elis rum. DET kommer bli fint!

Elis nya vagn kom idag och jag är väldigt nöjd. Lite plastig på sina ställen kanske men den har det jag önskade! BILLIG, samt väldigt, väldigt smidig och lättkörd. Yeah! Det allra bästa är att man kan vända på den. Det kan man iofs med min Teutoniavagn också men den är mycket större och klumpigare!




Kommentarer
Postat av: Case

Min vagn är oxå plastig men jag skulle inte vilja byta den mot en annan. :) Jag är mycket nyfiken på er nya!!



Hoho Jaa nu lär det gå undan för lillskrutten!! Roligt är det å mysigt oxå. Vill busa med er snart igen. Kraaam!

2012-06-12 @ 22:15:53
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0