Det är bara att njuta av varje stund.

Idag sa en kvinna till oss på en restaurang att "vänta ni bara, snart är han 22 år"

När jag blir gammal ska jag göra allt för att minnas stunderna med Elis. Det finns inte många ögonblick under dessa 7 månader som jag inte vill minnas. Jag njuter av att han är så glad och verkar må så bra, och det går inte att tycka det är ett problem med barn när han väcker mig med världens största leende och lite grrrr och hoooo hooo på morgonen.

Kärleken till Elis är helt sanslöst stark. har sagt det förut och jag ska göra allt jag kan för att han ska veta att han är BRA och att han är värdefull.

Du är någonting.
Du kan någonting.
Vi älskar dig precis som du är.

Dessa ord ska han få höra många, många gånger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig. Och Elis. Lika mycket men annorlunda.

2012-06-16 @ 03:03:15
Postat av: Anonym

Tack Frejpan. <3

2012-06-16 @ 08:23:16
URL: http://situationjennyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0