Loppis nummer 1!

Idag stod vi på loppis och krängde lite skräp. Fick ihop knappt 900 kronor, men jag är ändå nöjd. 5 kronor hit, 5 kronor dit. Hade ju verkligen nästan BARA sånt som jag tyckte var skräp, men ändå kände jag att jag inte bara kunde slänga allting innan jag provat sälja lite. Så jag är nöjd. Syster fick också iväg massa saker. Elis barnvaktades av Mormor och plötsligt dök han upp på loppis. Han hejade genom att klappa händerna och bli överförtjust.
 
Igår hade vi en mysig kväll hos Carin med familj. Fick supergod middag och efterrätt och satt och småpratade litegrann. SKÖÖÖNT att man får bli trött runt 21 utan att någon blir sur och får runda av kvällen och åka hem och SOVA. Jag rundar av när mitt förflutna skulle börjat komma igång!
 
Har bränt mig i solen idag, ser rätt förjävlig ut! HAHA. Skulle verkligen behöva sova men det är ju alltid nåt man vill plocka med, alltid något som bör göras. Ska röja lite till hemma, fixa i ordning förråd nummer 2 och sen ska jag sätta mig ner och sy ett par nätter. Har rätt mycket grejer jag borde göra, men har inte hunnit och inte haft ork. Men det kommer, det kommer...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0