Lite Jenny Li

Hur gammal är du? 29 år (hua)
Hur lång är du? 160 centimeter. Nästan.
Stjärntecken? Vädur
Hur bor du? I Uppsala i en ganska stor lägenhet som känns alldeles för trång...
År det din bästa bostadssituation någonsin? Drömmer om en sommarstuga, eller ett hus... Och en stoooor lägenhet.
Arbetar du? Mammaledig. Avdankad resesäljare som önskar något nytt.
Ville du jobba med det när du var liten? Det värsta är att jag redan då mest önskade att jag var miljonär och slapp jobba.
Är du nöjd med ditt liv? Är nöjd med att jag fått den stora gåvan att bli mamma till Elis. Och att jag har en fin, snäll sambo och fina vänner. Men inte helt nöjd med "mitt" liv och vad jag åstadkommit.
Hur långt är ditt längsta förhållande? Några år sådär...
Har du en fin familj? Det tycker jag absolut!! Min lilla familj är som den är men alldeles perfekt, och min stora familj är också som den är men ganska underhållande!
Gillar du att resa? Neeej, inte jättemycket.
Favoritstad? Hmm...Tyckte om att vara i London.
Intressen? Sy.
Religion? Önskar att jag trodde på gud eftersom det kanske skulle lugna min dödsångst.
Ämne i gymnasiet där du fick högst respektive lägst betyg? Hade Mvg i språk, och på gränsen till ig i matte.
vad gör du regelbundet för ditt utseende?
Jadu, inte vad man borde göra i varje fall.
Vad gör dig glad
? ELIS!
Vem är du mest lik i din familj?  Kanske min mamma. Men egentligen ingen alls tror jag. Har alltid varit lite som bara jag är...
Vad köper du oftast till dig själv? Mat.
Favoritdetalj hemma?  Vi har många fina saker tycker jag. Tycker om sängen, soffan, min gröna soffa. Röda fåtöljerna, tvn. Hmm....
Vad är ditt nästa mål i livet?  Att hitta ett jobb där jag TRIVS.
Vad är du mest stolt över om dig själv?  Inte så mycket just nu. Men är stolt över att jag är en bra mamma till Elis.
Vad arbetar du på?  Självkänsla. Och att ha orken att gå ner i vikt.
Vilken kroppsdel tycker du bäst om? Ingen alls just nu.
Vad i ditt ansikte tycker du bäst om?  Haha, inget just nu...
Vad får du ofta höra att folk tycker är fint på dig?  Inget just nu tror jag...
Kännetecken på din kropp som ingen vet? 
Är nog en del som vet det men jag har ett par tatueringar och ett stooort födelsemärke typ i armhålan...Fast inte i armhålan, men typ där...
Vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket?  Att jag är surpuppig och störig, men jag är bara en betraktare i början. Vill få tid att bekanta mig.
Vad tänker de sedan?  En del gillar mig nog aldrig, men en del tycker nog att jag är snäll.
Hur vill du att folk ska se dig?  Man får se mig som man själv önskar, men jag vill att mina nära ska förstå och tycka att jag har ett gott hjärta och hjälper så gott jag kan.
Har du många bästa vänner? Nej!
Nämn något du gör när du är ensam?  Läser böcker. Sover. Städar. Fast jag är aldrig ensam nuförtiden :)
Vad är det för märke på din mobil?  Iphone 4
Senaste middaggsmaten? Mc Donald´s :)
Senaste väninna du träffade? Sally
Hur vill du vara när du är 75år?  NÖJD! FRISK!
Vad inspireras du av?  Carola, pysselbloggar, loppisar
Varför har du en blogg? Vet faktiskt inte...
Vad ska du göra i morgon?  Åka till Ellis Mormor och Morfar.
Hur ser ditt liv ut om fem år? 1 eller flera barn till. Har ett jobb jag trivs med och bor stort och luftigt.

Kommentarer
Postat av: Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot

OJ vilken lista.. Han bara läsa halva...

Tack snälla :)
Haha vildast i Uppsala :) mysigt ju.. Här sovs de mest :)

2012-07-12 @ 13:44:28
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0