Länge sen...

Har inte lärt mig nya blogg.se och vet inte vad jag ska skriva om.
Vi har semester, fast det betyder mest att vi håller på att fixa med Elis rum. Pengarna vi fick in på loppisen (plus lite andra pengar) har jag förvandlat till tapeter och en vit bokhylla till Elis rum. Frej håller på och målar och när han åker till Filippinerna på onsdag ska jag försöka få hjälp av systers man för att tapetsera en fondvägg.
 
Det kommer bli ohyggligt fint!
 
Funderar på några sådana här burkar! Finns på www.lyxigaplatburkar.se
 
Burkarna är rätt små, men tämligen underbara så jag får väl gräva djupt i plånboken och köpa några. Det ska bli så himla roligt när allt är klart för inredning. Åhhh!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot

Åhh burkarna va ju to die for! Shit va fina!!

Svar: De finns hemma hos oss nu! Bara väntar på att börja inreda Elis rum, bara tapetsering av fondvägg kvar!
situationjennyli

2012-07-11 @ 20:54:48
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0