HAHAHAAAA!

Den där listan lät ju jävligt negativ! HAHAHA, såå negativ är jag inte på riktigt... Är nog bara bitter för att jag är tjock och inte gör något åt det!
 
Elis och jag är solo från igår till den 26 juli. Frejpan drog till Filippinerna och dök. Elis och jag ska väl åka till Furuvik och kollar på apor eller nåt...
Fast jag ville ju inte dra med Elis till Filippinerna och tyvärr delar jag inte Frejs dykintresse så jag tycker att Furuvik ska bli roligt. Om ett par år ska Elis få gå på "blåsabubblorivattenkurs" i nåt fint, vackert land med sin pappa. Jag är rädd för vatten, så det kommer göra ont i mitt mammahjärta men om pappan håller hårt i sin son så ska det nog gå bra.
 
I lördags var Elis och badade på Fyrishov. Han var som en liten fisk. Önskar att vi hade ett badkar så han kunde få röra sig lite mer i vattnet.
 
Idag vände jag ryggen till och skulle plocka fram lite mellanmål till Elis. Vänder på mig och då står ungen och balanserar mot hyllan i köket. Som INTE sitter fast. Min DUKTIGA kille! Snart är hyllan antingen ett minne blott eller fastskruvad i väggen. Men det gååår snabbt med Elis nu. Han är stark, och duktig. Fick det på film också, kastade mig efter kameran när jag såg att han stod upp. Ska försöka filma mycket nu när Frej är borta, så kan vi ha filmkväll sen.
 
Just nu är han dock inte duktig. Bara olydig för nu har han tagit sig ut i hallen och är på jakt efter sladdar under fåtöljen. Hur mycket man än gömmer och hur fiffig man än tycker att man är så hittar han något förbjudet att upptäcka ändå. Man vill inte säga nej, nej, nej hela tiden heller när han är så fiffig. Jag ska inte ens kalla honom olydig. Han upptäcker ju bara, och det gör han BRA! Men nu satte jag honom i gåstolen ett tag så jag får lite "lugn och ro" Om man kan kalla plingandet och plongandet och olika dingande och dongande som kommer från den där stolen för lugn och ro.
 
Det spöregnade här alldeles nyss och åskan mullrade. Nu skiner solen. Vädret har ADHD eller någon annan diagnos. Ombytligt är det i varje fall. Vi ska ta oss till paketombudet och hämta TAPETER! I början av nästa vecka kommer systers man och hjälper mig och tapetserar. Läs att han gör det åt mig, för jag kan verkligen inte sånt. Kanske jag får hjälp att skruva ihop hyllan också, det skulle i så fall betyda att jag kan INREDA sen. Gud så jag längtar.
 
 
 Någon gillar inte sin gåstol idag. Buhäää bhuhäääää mmmmmmmmmnnnnnnnnnnnnn låter det. Nä såklart han inte gör det, tugga sladdar och slicka på tröskeln till badrummet är ju MYCKET roligare.
 
Lilla hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Case

Duktiga lilla Elis!! Blir stor snabbt. <3

Furuvik är väl precis lagom! Jag tänker tom att i år räcker det med 4H för att My ska tycka att det är kul. :) Lurar på Skansen eller Furuvik men får se vad vädret tillåter å allt sånt där. :)

Å roligt att få tapetserat! Jag blir lite avis jag!! :) Men ska få arslet ur å försöka mig på det själv. Nångång. ;p

2012-07-12 @ 20:50:08
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0