Att be om hjälp...

Nu har fina Karin cyklat hem till sin prins och vi är ensamma. Elis stängde precis igen sina stora fina blå och jag hoppas att han sover länge...Ska försöka komma i säng i tid ikväll jag också, men troligen blir det inte så.
 
Igår var Elis hela dagen med sin "moster" Ika. Min brors sambo. De lekte, gick på promenad, vilade, åt mat, busade och hade det bra. JAG städade. Trots att jag städade och inte gjorde något roligt så kändes det så himla skönt att få lite tid ENSAM. Jag är alltid med Elis och jag älskar nästan varje minut av det men ibland behöver jag bara få vara. Därför är jag väldigt glad att vi har människor som vi litar på som gärna tar Elis. Och jag är stolt över honom som alltid är glad, och verkligen inte bryr sig om att han är någon annanstans några timmar.
 
Jag är dålig på att erkänna att jag ibland inte orkar och hinner med. Så därför ska jag försöka bli bättre på det. Blir ingen bättre morsa av att jag stressar fram och tillbaka och försöker vara rolig mamma, hålla rent hemma, laga mat och greja.
 
Han mår bra av att få vara med andra vuxna och få lite äventyr och jag mår också bra om jag någon gång ibland kan bara få vara... Igår när jag hämtade honom så märktes det rätt tydligt att det var jag som saknat Elis mer än vad Elis saknat mig. Det är ett gott betyg för snälla Ika!
 
Har varit och hämtat tapeten! Lite smakprov på vad som kommer finnas i Elis rum...
 
 
Vill också tala om att de som väntar på uggletavlor så kommer dessa sluttillverkas i nästa vecka! Har helt enkelt haft för mycket att göra, men jag har inte glömt!

Kommentarer
Postat av: Case

Åh har ni en sån fin sparelefant!! :) Tss, de är söta! Ser fram emot att se hur ni har det där hemma när det är klart. :) Kraaaam!

2012-07-13 @ 22:07:28
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0