Trött...

5.5 kilometer hann vi gå idag... Det gäller att börja långsamt.
Men skönt att gå och gå, egentligen utan mål. Eller målet är minus 3 kilo till slutet av februari. Då väger jag mindre än vad jag gjort på flera år, och det skulle kännas BRA!

Elis sitter i babysittern och pratar med lampan, jag ville att vi skulle vila i femton minuter så jag fick lite energi men det ville inte han.

Vi väntar väl lite på att pappan ska komma hem. Är lite valet och kvalet när jag ska åka hem till mina föräldrar. Frej jobbar natt söndag-måndag så jag kan lika gärna vara där litegrann, men måndag vill jag vara tillbaka för då ska jag ha dejt med fina Karin. Kanske åker på lördag, det blir lite lagom.

Imorgon ser vi fram emot lunch hos Mostermoster Agneta. Hon brukar vara bra på att underhålla små fina bebisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0