Söndag!

Elis gymmar och morrar som en liten tiger för han har ont i magen.

Jag väntar på att Frej ska läsa det där EVIGHETSLÅNGA kapitlet klart i sin bok... Mig lurar ingen, klart han säger att kapitlet är jättelångt för att få ligga kvar i sängen halva dagen...

Ska städa klart, sen börjar väl plockandet för att behålla standarden i mitt hem någorlunda hög. Skulle behöva åka och hämta ett paket som hamnat på villovägar men jag vet inte riktigt om jag orkar göra det idag.

Väntar också på besked ifall kusin Axel kommer hit idag eller inte. Hans mamma har säkert glömt att bort att hon sa att de skulle hälsa på :)

På tisdag ska jag och Elis på föräldragrupp. Känns lite läskigt men man kan hoppas att det finns någon normal som man kanske kan köra lite barnvagnsrace med under dagarna som kommer...Oavsett så ska jag väl överleva en timme.


Ne nu ska jag gå och dra upp Frejpan ur sängen...




Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Det är väl just det jag gör fel, tror att allt ska vara som vanligt och att det ska gå lika lätt..

Sen känner man sig så värdelös när man ser att den lilla har ont,så maktlös vill man inte vara..

Men man får ta dagarna som dem kommer, och man blir bara bättre på det hela =)

2012-01-08 @ 18:06:02
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0