Sköna söndag...

Vi kom fram till mina föräldrar. Men det var lite otäckt. Vi fick punktering, eller Frej tror att någon skurit i däcket eftersom det satt så konstigt. Bilen krängde och det dunkade, glad att inte jag körde.

Ligger och lyssnar på Elis som snusar bredvid. Han har sovit hela natten i mormors resesäng men nu ligger han bredvid mig. Lite svårt att sova var det men när han väl kom till ro blev det bra.

Dagen bjuder på lugn och ro hoppas jag... En promenad. Det kommer snöflingor från himlen, helt onödigt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Case

Ja, jag tycker nog att det kan sluta komma snö nu å bli tidig vår istället... Men får väl vänta tills maj på att den ska komma. Härligt med lugn och skön söndag. Det ska vi med ha, jag å My iaf, David är på väg till Valbo för iskörning. Önskar dig å finaste lilla Elis en fin dag. KRAM!

2012-01-22 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0