Jobbig natt...

Mår dåligt över att jag klagar men inatt var min fina son ett monster och jag är väldigt trött idag.
Nu hör jag att han börjar vakna så jag hoppas att denna 2 timmarslur han håller på att avsluta har gjort att han kommer lite i fas...
Vet inte vad som hände men ledsen och arg var han stackarn. Men efter ett par timmar så blev det lugnare men vi har vaknat många gånger inatt.

Elis och jag ska ta med oss Morbror och åka till Elis kusin Hanna som fyller hela FYRA år idag. Vi ska äta tacos och Hanna ska få paket av mig och Elis. En sagobok och en trätårta så hon kan bjuda alla på tårta om och om igen.

Såhär butter brukar hon inte vara speciellt ofta men här kommer en bild när hon håller lille drutt. Hipp Hipp Hurra Hanna!





Drömde så konstigt inatt. Först att jag fick panik för att jag hade blandat ihop mjölkflaskorna så jag gav min kompis son min bröstmjölk och Elis hennes :) Sen vågade jag inte berätta det eftersom jag trodde att de skulle bli förgiftade??!! Sen drömde jag att Frej köpt en ny vinterjacka till mig i XXL och jag blev jätteledsen. Plus en ny åkpåse till vagnen för den vi hade var så dålig, tyckte Frej...

Huuu, det är jobbigt att drömma när man sover lite och oroligt...

Kommentarer
Postat av: Case

Man FÅR klaga, som sagt, det är SVINJOBBIGT att inte få sova. Jag bryter ihop flera gånger per natt för att jag blir väckt varannan timme av lilla hjärtat... <3 Hang in there du är BÄSTA mamman lilla Elis kan få ju!! Puss å kram å hälsa grattis till stora tjejen!

2012-01-02 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0