Händer ju inte jättemycket idag.

Sitter i soffan, Elis äter på sina händer.
Tänk om jag kunde äta enbart på mina händer...

Ska försöka sola i helgen, hela mitt ansikte har varit täckt av finnar under graviditeten men nu kanske, kanske det börjar ge med sig så jag skulle kunna vara värd lite låtsatssol.

Andra saker jag skulle vara värd:

* En och en annan miljon

* En städhjälp

* Ett badkar

* Tonvis med nya kläder

* Någon som satte upp fästena till gardinstången som råkade ramla ner när jag skulle byta gardiner

* Oxfilé

* Cola som inte är light

* En mysig solsemester (och skuggsemester för Elis) med Frej, Elis och mig

* Att Carola kommer när jag fyller 30 år

* Att min gamla chef bryter benet (Det var det snällaste jag kom på)

* Att jag blir smal bara jag vaknar imorgon

* Att nån i bar överkropp kommer och dammsuger



Åh... Det märks att jag och Elis är lite uttråkade och för lata för att gå på långpromenad idag...


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: TAck så mycket ska se om det funkar :)

2012-01-06 @ 20:37:04
URL: http://emmacedervall.blogg.se/
Postat av: Emma

Det funkade inte för mig "/

2012-01-06 @ 20:39:44
URL: http://emmacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0