Fikagästerna har åkt hem....

Axel var trött och studsade mest studsboll och åt fruktsallad.

Nu sitter jag och äter upp kakorna som blev över, för att de ska ta slut så jag inte kan äta fler kakor. Tog ner några lådor på vinden märkta med "Kläder Jenny ska banta sig i igen" ...
Får nog se mig själv som tjockis ett tag till... Men hittade några fina stickade koftor som jag glömt att jag hade.

Ska nog avsluta städandet, det börjar bli riktigt mysigt här hemma igen. Lite mindre saker, bara liiite tvätt kvar.

Elis har haft en dålig dag vad det gäller blöjor och spyor så det har gått åt åtminstone 4 ombyten. Nu sover han på pappas mage, efter att ha legat i mitt knä en halvtimme. Han är inte riktigt på topp idag, magen är ond så jag tycker han ska sova så mycket han bara vill idag. Det bestämmer han visserligen själv varje dag men... Jag laddar redan nu för en vaken natt, hoppas att han får ut allt det onda innan kvällen.

Imorgon ska vi träffa fina Karin och gå på promenad. Det blir mysigt.

Annars har jag inte mycket planer, skönast att ta det lugnt, man vet aldrig hur mycket orken räcker till...






Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Själv sitter jag och småäter ur godisskålen sen igår, Inte bra när man vill bli av med gravidkilona.. Fast jag känner ändå inte det är någon stress =)

2012-01-09 @ 10:21:42
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0