Eftermiddag...

3.5 kilometers promenad avklarad. Orkade inte gå längre för mitt huvud har härlig huvudvärk. Vi var i varjr fall ute en stund så Elis fick komma till ro ordentligt. Frisk luft är grejen! Jag sitter och försöker kurera mig med en cola light och dagens kvarvarande mission är att leta upp Elis mössa! Den försvann igår och jag begriper inte var den tog vägen... Visserligen har tigern 10 andra mössor men ingen så bra som denna. Den ligger dock någonstans i hemmet, det vet jag!


Har troligen hittat en lokal till min 30 årsfest i april 2013... Det gäller ju att vara ute i god tid! Ska bara kolla om jag har råd och hur jag ska ha råd... Och tänka efter om jag vill ha en fest! Men det vill jag nog!!


Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

KOnstigt det där med att sova ute, William somnar bara man tar på han overallen =)

Synd bara att vi bor som vi bor, kan inte lämna vagnen ute =(

2012-01-19 @ 09:01:31
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0