Det ligger en liten pojke...

På golvet och gymmar...

När han blir trött ska vi packa ner oss och ta oss ut på långpromenad. Dagarna ser likadana ut märker jag...

Han är rysligt intresserad av babygymmet sen jag möblerade om på det. Förut var han nog rädd för den fula gröna nallen som nog bara såg ut som en stor klump. Nu har han nya fina figurer som han slår till med händerna och kämpar med att få upp fötterna till.

Morgonen började med ett bad, en rätt överfull blöja... Vi ska ju helst bada på kvällen men nöden har ingen lag när det är bajs överallt. Mysigt att bada också.

Det är liksom lite julafton idag, kom ett mail i morse att det numera finns sushi som hemkörning!!! Jag är nog universums lataste människa, men jag brukar faktiskt gå ut genom dörren... Dock är det ett faktum att min sushicraving alltid brukar slå till som hårdast lite på kvällen just de tillfällen när Frej jobbar nattjour. Och det känns inte helt aktuellt att dra med en liten tiger ut på äventyr när det i princip är dags för godnatt. I love pizzaonline!!!


Jadu, jag har inte asmycket till liv som det verkar :)  Men jag har en finfin tiger som jag ska gå och leka med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0