Benvärmare på...

Har det i förebyggande syfte inför den stundande promenaden. Det är 7 grader kallt just nu vilket innebär istid i Uppsala...

Elis började morgonen med ett barn eftersom det blev lite väl mycket action i blöjan. Men nu är han en nöjd bebis som ligger och kämpar i sitt babygym. Han var inte helt överlycklig efter 10 minuters övande på magen, men huu så stark han börjar bli.

Annars står nog inte så mycket mer på tapeten annat än städning av en garderob som inte går att hitta något i. Imorgon kommer kanske kusin Axel hit och leker med Elis och kollar in sakerna i Elis rum. Säkert finns det något som passar att leka med fast man är 3 år och stor kille.

Drömde underligt i natt igen. Om och om igen om mitt förbannade fd jobb och cheferna där. Är jag på väg att bli tokig kanske? Sen kom jag på en sån fantastiskt bra förvaringslösning, men den har jag glömt bort... Kanske inte ska sova ändå, det verkar ju inte göra mig gott.

Elis har haft en superlugn och bra natt. Han sover mycket bättre nu när han fått nya sängen, och lär sova ännu bättre när den ordinarie kommer på plats efter lite ny färg...


Kommentarer
Postat av: Sandra- Med bebis i magen

SV

Japp ja hormongråter för minsta lilla... :O Men de är väl så de ska vara :D

Jag får verkligen beställa en sån sen. Vad ska du ha för den?

Hoppas du får en findag!

Kram

2012-01-07 @ 12:40:52
URL: http://frusandrasjoberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0