Åhhh...

Lax strax klar, kvällens middag. Elis har varit kinkig, nog alldeles för trött idag och svårt att komma till ro.

Vi har haft det bra idag ändå för vi har haft finfint besök och haft det mysigt.

Bara pratat med våra bebbar och ätit lunch och fått tiden att gå. Frejpan åkte till Gränby för att hämta mitt paket med en jäääääääättefint pyjamas som jag bara måååååååste ha. Jag fixar middag och den är klar om 5 minuter. Lax med pesto, och ris. GOTT!

Ska nog däcka lite i soffan, det har Elis redan gjort. Känner jag honom rätt så har han dock vaknat innan jag har hunnit äta upp min middag... Kom nu Frejpaaaaaaaan...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Lax med pesto å ris lär inte helt fel du!! Lät galet gott. Supertack än en gång för mysig dag, det får vi göra om snart. Kram!

2012-01-11 @ 18:33:46
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0