Var är sooolen?

Hoppas solen kikar fram snart, för vad vi behöver idag är en sanslöst lång promenad.

Elis kämpar och kämpar med att ta sig runt från rygg till mage och jag hoppas han lyckas snart. Får försöka locka med lite leksaker och hurrarop snart!

Tror vår promenad ska börja med att gå ner på stan och kika lite i affärer. Elis pappa och tillika min käre sambo fyller år på fredag och då ska vi gå på restaurang. Ett par timmar egentid. Vår lille tiger kommer bli fantastiskt bra omhändertagen av min bror och hans sambo. De kommer hit och är med honom och vi är på en restaurang som ligger cirka 300 meter från vårt hem. Det känns både vettigt, tryggt och lyxigt på samma gång! Kanske vi ska spela bowling innan också

Nappflaskan gör detta möjligt. Jag är glad och stolt över att Elis gladeligen både äter från nappflaska och från bröst. Det är det bästa av två världar kan man säga, men med samma goda innehåll i båda.

Det jag saknar i Uppsala är en simhall för vuxna med bubbelpool. Varma poolen på Centralbadet är inte riktigt samma sak som en bubbelpool.Det vore en mysig start, att bara sitta och slappa en timme i en bubbelpool. Fast jag skulle säkert somna och drunkna :) Fast då har jag ju en läkare nära som kan återuppliva mig förstås...

Frej vill dock bowla, men han blir så sjukt tävlingsintriktad då och jag blir sur för att jag är sämst på att bowla. Kanske vi går någonstans där de serverar alkoholfritt bubbel. Så kan jag ha en fin klänning på mig och vara Jenny Li för några timmar.

Lovar er att efter några timmar kommer jag springa hem för att jag saknar Elis något så ofantligt!






Kommentarer
Postat av: Case

Relaxavdelningen på fyrishov kanske kan va nåt?! Mysigt med egentid!! Oh spar lite gå-på-stan-energi tills imorn hörru!! Puss

2012-02-29 @ 11:09:59
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0