Synundersökning...

Har varit på synundersökning idag. Glad att jag bokade en annan optiker än tidigare för den tidigare tyckte att jag skulle ha läsglasögon och det tyckte inte jag. Det tyckte inte denna optiker heller så nu ska jag få ett par brillor som hjälper mot det jag tyckte att jag har problem med. Jag ser dåligt på långt håll.

Tyvärr hittade jag inga glasögon jag ville köpa, även om jag tycker det är pyttelite coolt med plastbågar liknande de systrar hade på åttiotalet så känner jag inte att jag vill köpa ett par såna. Vet kanske inte riktigt vad jag vill ha heller. Bara ett par enkla, men inte för enkla. Stora, men inte för stora. Mörka, men inte för mörka... Äh, väntar lite.

Ska gå och lägga mig en stund när möjlighet finns. Är så sanslöst trött. Finns ingen ork alls.

Köpte Paganinikontraktet på bokrean idag. Var inte överförtjust i Hypnotisören men tänkte ge denna en chans. Fast jag tror jag vet hur det slutar efter att jag läst ett par sidor...ZzzzZZzzzzz...





Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det är hur coolt som helst med glasögon ju, jag vill med ha! :)



Hoppas du får sova en stund. Det är lite tråkigt att det enda man tänker på stundtals är när man ska få sova... haha.



Kram till er!

2012-02-25 @ 14:37:42
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0