Stör mig på

Stör mig visserligen på massa saker.

Men en sak som verkligen stör mig är folk som inte passar tiden. Det tycker jag är respektlöst. I varje fall när man inte ringer och talar om att man blir sen.
Jag vet själv att det är betydligt svårare att komma i tid nu med en liten bebis men jag gillar inte när man säger att man ska dyka upp en tid och kikar in 1.5 timme senare än bestämt.

Moooorrr...

Ja ja, whatever.

Nu har jag bokat BVC tid till Elis, läkartid till mig, tandläkartid och klipp och toningstid till mig. Ser redan nu hur fattig jag blir...


Kommentarer
Postat av: Case

Mmm det ÄR svårare att passa tider med liten bebis, men tänk vilken fördel vi har mot vad våra föräldrar hade: vi har mobiltelefoner som gör att vi faktiskt KAN meddela detta. ;p



Jag lovar att säga till när jag blir sen. Puss!

2012-02-28 @ 13:41:11
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Case

Åh... Jag vill oxå boka frisörtid... Vill ha blonda slingor till våren. Kanske ska unna mig det när jag nåt nästa delmål (vad det nu ska vara). ;p

2012-02-28 @ 13:46:39
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0