Loppis...

Vi åkte en sväng på barnloppis vid Fyris Park. Knökfullt med människor och inte så många fynd men massa skräp.
Man brukar ofta kunna hitta massa fina fräscha nästan oanvända kläder på loppis. Men idag var det ingen större lycka för mig men köpte en fleeceoverall i storlek 62 till Elis. Den ligger i tvättmaskinen på lååångt program nu så tror jag att den blir alldeles perfekt sen. Ganska fin färg, och jag tyckte den var värd 30 kronor då den inte såg speciellt använd ut.

Elis har en blå i storlek 62-68 som väntade på honom när 56 blir för litet men den simmar han i och jag gillar inte när kläderna är alldeles för stora...

Kollar av någon anledning på Whitney Houstons begravning. Jag är galet trött, men jag med min dödsångest borde slå om till barnkanalen eller något istället. Jag tyckte om Whitneys röst, men tycker definitivt inte om döden...



Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Apråpå barnböcker så har Akademibokhandeln riktigt bra barnböcker på rean som börjar på onsdag. Jag ska dit och handla på mig ett lager. För böcker är aldrig fel =)



Hur står är Elis nu?

Kram!

2012-02-18 @ 20:24:35
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Sandra- Med Pojke I Magen

Kuk att du hittade en overall iaf :D



SV

jag var på sy och hobbymässan med min mamma :D

2012-02-18 @ 22:27:15
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anna | molnochglitter

Sångboken såg inte så tokig ut, sen tänkte jag nog köpa de mjuka barbapappa och mumin böckerna.. Risken är väl att man köper för många ;)

Oj en lättviktare, William är också 60 cm men väger 6240g.. Tycker det är så roligt att alla bebisar är så otroligt olika! Det är så charmigt!

Det är tråkigt att rensa ut, vi har kvar byxor i 56 och en body från PoP men annars är vi uppe på 62, det är inte allt för roligt när bodysarna blir kort i armarna. Men helt otroligt att det är så otroligt stor skillnad på storlekarna från affär till affär.. Tråkigt!

Ha en fin söndag!

2012-02-19 @ 10:38:37
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: sandra- med pojkspoling i magen

De går inte att kommentera de tidigare inläggen.. antar att du bloggat från appen? Den är helt värdelös....

Vad underbart att han vänt sig nu :D

Och din babysitter är too die för! jag älskar den! Såå cool!



SV

Ja kan äta nån semla ibland. dock inte en hel... Men sen är de inte så äverdrivet gott...

Innan de blev ordentliga sparkar tyckte ja de kändes som en fisk som sprattlar :D

2012-02-22 @ 14:00:36
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0