Kalas.

Hela dagen.
Tacolunch och sedan fika. Elis sov 45 minuter på hela denna dag. Förstår inte hur det är möjligt att vara så liten och sova så lite.

Ika som vi var på kalas hos fick en bok med cupcakerecept. Det såg så gitt ut. Och så fick hon en bok med makronrecept och spritsar. Det finns massa såna söta kit på Coop!

Jag är trött, ligger redan i sängen. Elis har sovit sedan 20. Hoppas på en vanlig natt vilket innebär vakna runt 2.30 och 7.00. Efter 7 kan det vara lite knepigt att få Elis att somna om men brukar lösa sig. Frej går upp då så Elis brukar flytta över till vår säng då och sova en stund till. Jag är nog egentligen både morgon och kvällsmänniska men nu är jag mest ingenting! Går ofta och lägger mig runt 21 för att orka med. Det får vara så just nu.

Veckan som kommer är helt oplanerad.. Mina syskonbarn kommer nog en sväng för de har lov. Det finns en park precis bredvid vårt hus och där ska det göras isskulpturer. Det verkade rysligt spännande enligt Agnes 5 år och jag håller faktiskt med!

Bilden är från den utlovade sovmorgonen... Som slutade med lite tvätt och plock istället. Nåja. Kanske vecka 10 när vi ska till Pensionat Gustavsberg. Då kanske jag kan få lite sovmorgon.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3018054/images/2012/pic_190253214.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3018054/images/2012/pic_190253249.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0