Ingen bra dag...

Elis sov gott  mellan 19:30-00:00. Sen vaknade han av någon anledning varannan timme och det brukar han aldrig göra. Idag ä han grinig, jag är grinig och mitt huvud dunkar för jag har bara ett fåtal timmars söm i bagaget.

Dagar som dessa känner jag mig gråtfärdig. Arg på Frej för att han inte behöver vakna flera gånger varje natt. Arg för att min egentid består av att dammsuga eller duscha... Arg, arg, arg...

En bra sak är i varje fall att jag nog har ett extrajobb om jag vill när jag är redo. Det vore skköööönt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Kram till dig!



Snart snart kan vi ses å hänga massor! promenera, luncha, busa i parker å välkomna våren å sommaren. Weeeee!

2012-02-23 @ 17:51:21
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej, vännen...jag har ju börjat jobba lite igen o det är så skönt att få vara sig själv få fika, prata, stå, gå när o vart man vill. Egentid har fått en helt ny innebörd :) Vi ska verkligen boka in en hotellnatt du o jag...bara äta gott softa o snacka skit!

Man behöver komma iväg lite ibland för att orka.

Kramis

2012-02-24 @ 16:11:27
Postat av: Sandra

Om man uppdaterar blogg appen nu så fungerar de att kommentera 👍

2012-02-24 @ 16:49:17
URL: http://Http://frusandrasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0