Idag...

Är jag världens sämsta mamma som sitter i soffan och drömmer om att få sova i tre veckor, trycker i mig choklad så jag blir tjock och fet och tittar på när Elis försöker vända sig från rygg till mage och blir arg för att armen är i vägen...

Vi ska ut på en redig promenad snart, men ska vänta tills BVC ringer upp. Ska ändra tider och greja.

Ska köpa lite tyg, ska sy lite mössor och dregglisar til Elis. Jag är verkligen ingen systjärna men får ta till lite hjälp av mamsen när vi ska till Pensionat Gustavsberg så ska det nog gå bra. Har en babyfilt på beställning som också ska hinnas med. Denna vecka finns ingen ork eftersom Frej jobbar natt och jag är ensam nästan hela tiden med Elis.


Ohh nu somnade min lilla tiger av sig självt i soffan... Mamman ska blundaaaa! Hejjjdåå!

Kommentarer
Postat av: Case

Du är bästa mamman Elis kan ha så tänk inte så. <3



Å superduktig som orkar sy samtidigt. Wohoo!

2012-02-28 @ 13:39:46
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0