Föräldragrupp...

Tvingade med Frej på föräldragrupp idag trots att han jobbat hela natten. Pratade om smakportioner, och snart är det dags för Elis att börja smaka lite potatis eller gröt eller något. Hoppas han gillar det. Elis ligger som en liten utslagen i min famn och toksover, han har hojtat och gymmat och vänt sig, sprattlat och pratat så jag förstår att hans ork sinade.

Ikväll får vi besök av Frejs kusin och farbror. De vill självklart kolla in Elis. Frej har köpt bullar men Elis occh jag tänkte baka muffins.

Snart en månad kvar till Elis dop, skulle vilja minska några kilon tills dess så för mig är det nog slutbullat...

Fick hem en jättebra klänning idag från HM. Vi får se om jag vågar ha den för den är rätt tight...

Kommentarer
Postat av: sandra- med pojkspoling i magen

SV

De är en blogg under min vanliga blogg som är lösenordsskyddat.. Man kan säga att de är en till blogg.. dock med samma adress som den vanliga :D

2012-02-27 @ 15:06:44
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Iiih va spännande med smakisar!! Har ju som sagt lite fruktisar som han ska få.. Hoppas han gillar!!



Å du fixar LÄTT ett par kilon till dess. Det är jag helt säker på. Heja!



Puss!

2012-02-27 @ 18:34:15
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0