Fikabesök.

Vi fick besök av fina Karin idag. Blev lite bullfika och sen klädde vi på oss och gick till Ica och postade Elis och hans kusin Ingrids dopinbjudningar.

Vi bjuder lite släkt och några vänner. Hoppas de vill komma. Alltid svårt att veta hur man ska bjuda, men jag vill gärna ha med några av mina vänner. Cirka 50 pers är bjudna, får se hur det blir.

Annars är det en rätt trött dag, åtminstomefrån min sida. Eller nog från Elis sida också för att sova på dagen är inte hans starkaste sida. Han har precis avslutat en stund av gap och skrik och ligger nu och tampas med en leksak som uppenbarligen smakar jäättegott!

Jag är rätt immun mot barngråt har jag kommit på. Det är bara när det kommer okänd gråt som jag kan tycka att det är lite jobbigt. Alltså när Elis gråter på ett sätt som jag inte riktigt känner igen. Oftast hör jag vad problemet är, sen att min tröst inte alltid fungerar på en gång är en annan sak...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0