En bra dag.

Vi fick besök av min moster och det blev lite bus och fika.

Sen struttade vi ner på stan i halkan och jag levererade filtar och fick en ny beställning. Lovely.

Jag och Elis gick på bokrean. Han fick "Ellen och Olle badar" "Leo´s sångbok" och "Här kommer Ingrid"
Sen fick han "Max boll" av Moster.

Är helt kär i Ingridboken. Så söta bilder. Blir dock inga bilder här för jag fotar mest med iphone och blogg.seappen är tydligen totalt värdelös så det går inte att kommentera. Nu är ju min blogg inte sådär sanslöst populär så att kommentarerna väller in men det kan ju vara roligt att ha möjlighet att få en kommentar i varje fall :)

Nu sover Elis sen en knapp timme tillbaka. Jag ska också gå och lägga mig för jag är sanslöst trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0