Alla hjärtans dag...

En vanlig dag men mysig ändå...
Vi åt lite västerbottenpaj och sallad. Jag brände en paj, och tyckte väldigt synd om mig själv. Men Elis gick med på att vi gjorde en ny så det blev bra till slut.

Har sytt en halv filt under kvällen men mina ögon är för trötta nu...ska lägga dom på brevlådan senast torsdag är det tänkt. Sen ska jag göra några stycken att ha på lager och några att försöka sälja... Tar lite tid bara när det inte är jag som bestämmer hur dagarna ska vara...


Kommentarer
Postat av: Case

Haha, jag är supertrött å läste det som att du skulle lägga fina trötta ögon på brevlådan. Tss. Kram kram!

2012-02-15 @ 07:02:29
Postat av: Anna | molnochglitter

Jag fick mig en triss ;)



Vi klarade oss utan feber helt och hållet och det var skönt =) Väldigt trött blev han dock

2012-02-15 @ 09:52:41
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Anna | molnochglitter

Helt otroligt hur lite man egentligen kan styra med de små liven.. William spydde ner mitt täcke förra veckan, inte alls lätt!

Här har vi -10 idag, det är alldeles lagomt på vintern tycker jag..

Jag hoppas att ni får en fin dag =) Kram!

2012-02-15 @ 10:19:45
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0