Påsk!

Jag fyllde år på skärtorsdagen. Tog med mig en fin liten påskgubbe och letade påskägg vid slottet. Massa fina syskonbarn hittade stora fina ägg fyllda med godis.

Sen får vi ut till Mormor och Morfar och födelsedagsfikade. Frej jobbade natt så vi fick fira utan honom. Dagen före hade jag dock fått finaste födelsedagspresenten. En videokamera! Så nu ska jag filma Elis så vi kan spara och visa för honom när han blir större. Fick Twilight och Niceville, minneskort, fint armband, och lite pengar så jag får köpa mig ett par nya mjukisbrallor. Mysigt att fylla år, nästa gång är det sista gången jag gör det!

Långfredagen tillbringades med syskonbarn precis som denna dag. Jag och Frej var in till Barnens Hus och bytte en läragåstol vi köpt till Elis för den var helt värdelös! Personalen där är också helt värdelös så sista gången jag handlade där.

Nu sitter jag och Axel och käkar godis och kollar på Molly mus. Elis gör det han gör bäst just nu. Rullar runt, kors och tvärs, till höger och vänster. När han väl kom på hur man gör så är det inget som stoppar honom. Kul att se, mindre roligt att byta blöja på en vriden bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0