Nattuggla...

Såhär länge har jag inte varit vaken på länge. Och det kommer jag få sota för imorgon. Jag har städat badrum, tvättat några maskiner, diskat och klurat på hur faaaaaaaaaaan jag ska få plats med alla saker och få vårt hem organiserat? Jag spränger snart skiten i luften. Grejer ÖVERALLT! INGEN förvaring. Jag blir VANSINNIG.

Vårt badrum är minimalt och med en liten drutts saker så finns ingen plats för mina saker. Eller Frejs. Eller knappt Elis. Det rum som ska vara Elis är nu mitt syrum och där är det kaos. Vårt sovrum är ommöblerat och där har jag inte så mycket att klaga på förutom att jag är less på att det är tomt och tråkigt på väggarna. Köket är kaotiskt, där tänker jag sortera ut massa porslin som får gå till loppis och till Myrorna. Lär Är ju bli mina gamla grejer som ryker. Frej är väääääldigt rädd om sitt finska porslin. Det är nog från hans barndom då det var så fattigt i Finland så de fick ha lönnlöv som tallrikar och äta med träpinnar. Typ.

Jadu... Jag går nog och lägger mig. Har lock för ena örat. Jag lovar er att Elis kommer vakna precis när jag somnat. Men jag är inte bitter. Bara förkyld. Och jag vill för mycket och har för lite tid.

Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Det är konstigt det sär med tiden. Jag blir så besviken när jag inte hinner det jag vill.

Tycker att allt blir ett projekt mär man bor i lägenhet men som tur flyttar vi snart för ja mer plats behövs alltid

Kram!

2012-04-16 @ 06:38:57
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0