Mycket som har hänt...

Elis döptes i lördags. Det blev ett lyckat dop och både han och Ingrid var glada och fina i kyrkan!
Vi åt doplunch och kaffe och tårta. Kommer lite bilder så småningom.

Elis har kommit på att man kan vända sig från rygg till mage och gör nu inget annat än att byta läge. Måste kännas skönt i honom att om han inte gillar att ligga på rygg så är det bara att vända på sig. Känner att det går galet fort nu, varje dag är det något nytt han upptäcker här hemma, och varje dag lär han sig nåt nytt.

Jag har köpt mig ett par promenadskor. Hade inte riktigt råd med det men Grattis till mig i förskott!


Kommentarer
Postat av: Case

Är fortfarande ledsen över att jag missade dopet.... Men tur att vi får ses idag iaf! <3

2012-04-04 @ 09:59:52
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0