Min älskade lilla unge!

Jag känner ingen som är så glad som du.

Elis och jag hänger ensamma idag. Troligtvis inomhus. Jag känner mig inte särskilt pigg. Elis ligger och sover på mig och jag läser bok nummer 2 om hungerspelen som heter Fatta Eld. Väääldigt spännande! Har redan sett filmen och den tyckte jag om.

Har lyckats tvätta ett par maskiner tvätt med ett sköljmedel som visar sig lukta så illa att jag vill spy. Så nu går jag och sniffar efter drabbade kläder och tvättar om med en trevligare doft. Så äckligt!

Jaaaa... Intresseklubben antecknar frenetiskt. Men så intressant är min fredag!


Kommentarer
Postat av: Case

Sköljmedel som luktar illa är blääää! Då stinker ju verkligen kläderna så jag förstår dig. Hoppas du lyckats hitta alla drabbade plagg. :) Trevlig helg! Kram!

2012-04-13 @ 17:14:14
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Åhh min mamma hade ett sköljmedel som ska lukta äpple, men när hon tvättade och kläderna va torra STANK de spya/ gammal disktrasa...

De konstiga är att jag har de sköljmedlet idag och de luktar supergott :D

2012-04-13 @ 17:35:47
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0