Loppis!

Idag har vi varit på barnloppis och vi gjorde många fynd. 10 plagg, leksaker och lite smått och gott för totalt 300 spänn. Som hittat. Det mesta i brunt, blått och svart som trista jag vill ha det.
Träffade en bloggerska, som kände igen Elis! Hanna var trevlig, kul att hon kände igen min fina bebis!

Sen for vi iväg till syster och käkade middag och kilade på bebiskläder. Sjukt hur fort de växer.

Nu sitter jag i soffan och äter nötter och känner mig fet. Andra maj, efter Valborg ska jag sluta tycka synd om mig själv och börja bli smal istället.

Elis har varit på ett strålande humör idag, från början till slut... Underbar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja världen är bra liten! :) Vi kanske skulle slå våra kloka huvud ihop nån dag o ta en kaffe? :) vi har ju barn i nästan samma ålder o båda är mamma lediga. :)

2012-04-29 @ 16:43:45
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/
Postat av: Case

Vad roligt med massa fina fynd! :) Å bara å hojta till om du vill promenera nån dag, jag går oftast en till en och en halv timmes promenad nångång vid 14-15 på dagarna. Å om inte promenad så vill vi gärna leka snart igen iaf. <3 Puss!

2012-04-29 @ 20:15:16
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0