Kan inte sova...

Har grejat med Elis fotoalbum men nu vill jag göra om allting för att jag skriver så fult och pennan kladdade. Har kommit till februari. Beställde hem lite nya kort ikväll också och ska ta mig till syster för att få tag på några från dopet.

Skriver dagbok varje dag om Elis, visserligen bara några rader, men nu vet jag inte om jag ska låta allt vara dataskrivet eller om jag ska skriva för hand. Vet heller inte om jag ordna en fin pärm till hans anteckningar eller om jag ska limma i albumen... Jaa ni, det är mycket nu!!

Elis mår bättre, vi har hållit oss hemma och bara tagit det lugnt. Imorgon ska vi till domkyrkan och lyssna när de ropar Elis namn eftersom han döpts. Kan vara mysigt, händer ungefär aldrig att jag går i kyrkan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörruduru! Du har den finaste handstilen man kan ha så säg inte att du skriver fult för det är du den sista personen som gör. :) Mysigt å gå till kyrkan å härligt å höra att Elis mår bättre. Då kan vi kanske bada snart. :) Kram!

2012-04-22 @ 07:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0